1 Şubat 2007 Perşembe

TEMEL KURT: Çengelli Harfler Devrimi




ÇENGELLİ HARFLER DEVRİMİ
 





Çan/dan dan dan
yıkıldı kule.
bayrak düştü
beyaz çarşafa sardı kolunu general...

Aynaları aynı yerden çatlamış aşkları sevmiyorum
büyüdüğümüz şehirde yitmemizden olsa gerek
içinden devrimin aktığı şehirler düşlüyorum
ve denize değen sonsuzluklar saklıyorum içimde.

Kilise duvarlarına çizilen azizelerin
birer fahişe olduğunu yazmayan
ansiklopedi kalınlıklarının içerisinde
gül kurutmayı saklıyorum /yüzüme sinmiş tozlarında tarihin

Ermeni vilayetlerinden sürgün yemiş çan sesi
ya da Kakava`nın özgür firarını saklıyorum
resmi olmayan kayıtlarında
yüreğimin.

Işıltılı bir sabah emziriyor denizimi
gökkuşağı büyütüyorum göz yaşlarımda
şimsek düşüyor bir ağaça/ağlıyor toprağım.

Çocuklar çoğalıyor her yıldız kayışında
bir taş gelip kırıyor aynalarımızı
yüzüne dokunuyor parmaklarım
bilinmeyen bir çoğrafyaya benziyorsun
yüzün DEVRİM.

Çengelli harfler birleşiyor şimdi...



TEMEL KURT


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder