1 Ocak 2007 Pazartesi

HAMZA İNCE: BİRİ UNUTMAK İHANETTİR DİYOR



BİRİ UNUTMAK İHANETTİR DİYOR 









Bir sis düştü bu şehire
Gamzen hazanda,
Unutmadım unutmadım,
Kaburga ile etim arasında
Yaşatırken seni Dilan Dilan.

Bir sis düştü bu şehire,
Dudakları patlamış çocuklar,
Yırtıyor göz yaşlarda buruşuk suratı,
Birileri unut diyor
Biri unutmak ihanettir diyor.
Oysa
Çekemedim resmini bir kez olsun,
Nede sevişen kuşları söğüt dalından.

Bir sis düştü bu şehire,
Dalıyorum mektepli yıllarıma
Sayfalarımda sen,
Bir şiir okuyorsun Nazım'dan.
Özlem parçalanarak yüreğimde,
Gitmeliyim hazanda
Gitmeliyim,
Pasaportsuz bir yürüyüşe.

Bir sis düştü bu şehire,
Gidenler kitap sayfalarında,
Kıpkızıl nilüfer çiçeğinden
Oluyor aradıklarım.
Sisler altından
Saç tellerinde çalarken mızrabım,
Kar tutsun tutsun.
Kar tutanda ucu,
Hep bizim şiiri oku
Dilan Dilan. 



HAMZA İNCE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder